Siła mediów- warsztaty

Nie od dziś wiadomo, że wiedzę na temat usług oferowanych przez kwiaciarnie oraz pracownie florystyczne klienci zdobywają między innymi za pomocą mediów społecznościowych. Facebook, Instagram, strona internetowa to tylko niektóre narzędzia ułatwiające kontakt. Jak nimi zarządzać, aby zaskarbić sobie sympatię potencjalnych klientów?Jak promować firmę w Internecie, aby została dostrzeżona w morzu podobnych?

W odpowiedzi na potrzebę poszerzenia swoich umiejętności w zakresie obsługi mediów społecznościowych przygotowaliśmy dla Państwa warsztaty. Budowanie wizerunku w Internecie będzie ich głównym tematem. Dwudniowe szkolenie odbędzie się w Krakowie w terminie 21-22 marca 2017 r.

Pierwszy dzień warsztatów upłynie pod hasłem Biznes kwiatowy w mediach społecznościowych. Prowadząca warsztaty Daria Tomala przybliży nam m.in. sposoby na dotarcie do potencjalnych klientów poprzez media społecznościowe, podpowie jak stworzyć reklamę trafiającą do właściwych osób za niewielkie pieniądze, jak czytać statystyki na Facebook’u czy też jakie elementy składają się na profesjonalną wizytówkę firmy w Internecie. Drugi dzień poświęcony zostanie Podstawom fotografii florystycznej. Marcin Chruściel wyjaśni jak powinniśmy fotografować kompozycje florystyczne, aby przykuły uwagę potencjalnego klienta. Zapozna z podstawami fotografii kwiatów, doradzi jak dobrać tło i oświetlenie oraz jak fotografować w pomieszczeniach.

Koszt warsztatów: 300 zł/ 1 dzień 500 zł/ 2 dni
Zapisy do 10 marca 2017 r.

Więcej informacji pod nr tel.: 661 200 328 / stowarzyszenie@floryscipolscy.pl

Powiązane Artykuły